Variosystem házakkal kapcsolatos tapasztalatok, vélemények

variosystem

variosystem

Variosystem építkezés Pusztazámoron

2017. augusztus 06. - bazuka1

Kedves építeni vágyók!

Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy a Variosystem Group Kft kivitelezésében építtetők megoszthassák tapasztalataikat, véleményeiket.img_20170724_195853_kicsi.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://variosystem.blog.hu/api/trackback/id/tr9312724558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Beus1977 2018.05.30. 21:22:14

Üdvözlöm!

Biztos emlékszik ránk, az év elején beszéltünk már, mi is a Variosystemmel építkezünk. Sajnos nem találom a telefonszámát, és az e-mail-jét sem. Felmerült pár kérdés, ha nem veszi tolakodásnak felhívnánk újra. Kérem írja meg a telefonszámát.
Nagyon szépen köszönöm: Dezső Árpádné (dezso.arpadne@gmail.com)
süti beállítások módosítása